آجیل مخلوط شور متعلق به هزار سال پیش هنوز قابل خوردن می باشد

معلوم است، آجیل چربی است! آنها حتی از بادام زمینی از نظر لیپید غنی تر هستند و حاوی 70 درصد چربی در مقابل 50 درصد برای ثانیه هستند (برای مقایسه چیپس ها 30 درصد چربی دارند)

بنابراین ما به طور گسترده ای وسوسه می شویم که فکر کنیم آجیل مخلوط شور شما را چاق می کنند.

اما، هر چند که ممکن است تعجب آور به نظر برسد، یک ایده دریافت شده است! خوردن 7 تا 20 آجیل در روز علاوه بر رژیم غذایی معمولی شما در واقع هیچ تاثیری بر تعادل (یا روی حالت بدن) ندارد.

وقتی در Il was a nut درباره “آجیل” با شما صحبت می کنیم، در مورد مجموعه ای از میوه های خشک از جمله گردو، فندق، بادام، پسته، اسپند، بادام هندی صحبت می کنیم. این دارایی سیرکننده و لاغری برای فندق، بادام، آجیل برزیلی یا بادام هندی نیز معتبر است.

آجیل

آجیل منبع خوبی از ویتامین ها، مواد معدنی، منیزیم، فسفر، فیبر غذایی و آنتی اکسیدان ها هستند. آنها همچنین سرشار از اسیدهای چرب غیراشباع مانند امگا 3 هستند. خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آنها فواید واقعی سلامتی است.

گردو برنده نخل دانه های روغنی است: 10 تا 20 مغز در روز: نسخه ای برای عمر طولانی!

جایگزینی غذاهای فوق فرآوری شده با آجیل می تواند به مقابله با افزایش وزن کمک کند و بنابراین خطر اضافه وزن و/یا چاقی و بیماری های همراه آن (بیماری های قلبی عروقی، دیابت، سرطان و غیره) را کاهش می دهد.

محتوای فیبر بالای آجیل می تواند تخلیه معده را به تاخیر بیندازد و به شما کمک کند مدت بیشتری احساس سیری کنید.

اعتقاد بر این است که محتوای چربی غیراشباع بالای آجیل باعث افزایش مصرف انرژی در زمان استراحت می شود که ممکن است به جلوگیری از افزایش وزن کمک کند.

جایگزینی غذاهای فوق فرآوری شده که خیلی شیرین هستند با چند مغز آجیل می تواند یک استراتژی ساده برای محدود کردن افزایش وزن باشد.

هر روز ½ تا 2 وعده آجیل و دانه های روغنی بدون نمک و بو داده مصرف کنید.
به عنوان مثال: 1 وعده = 6 عدد گردو = 20 عدد بادام = 1 قاشق غذاخوری. (5 گرم) دانه کتان آسیاب شده.