استفاده از ساعت هوشمند هایلو rt2 به جای نماینده مجلس در شیکاگو

اگر من داخل یک مرکز خرید هستم، دستورالعمل‌هایی که می‌توانم ماشین یا پیشخوانی برای پرداخت هزینه‌های پارکینگ خود پیدا کنم نیز عالی خواهد بود. بهتر از آن، شاید این راه حلی باشد که ما برای همه مشکلات «پیدا کردن جای پارک» به آن نیاز داریم.

من یک ساعت هوشمند هایلو rt2 می خواهم که یک قطب نما باشد، فقط یک قطب نما هوشمند است که فقط به من کمک نمی کند شمال را پیدا کنم. من دوست دارم راه رسیدن به ماشینم، راه رسیدن به یک کافی شاپ خوب، راه رسیدن به هتل در شهری که از آن بازدید می کنم و غیره پیدا کنم.

بسیار خوب است که بتوانید بدون نگاه کردن به ساعت مسیرها را دریافت کنید – چه با بازخورد ضربه ای هنگام راه رفتن، یا صدای ناوبری GPS هنگام رانندگی. دیگر هرگز راهم را گم نمی کنم

3. پخش موسیقی
هنوز چند مکان وجود دارد که موسیقی دور از دسترس است، اما فهرست به سرعت در حال کاهش است. اکنون حتی می توانید هنگام شنا (بله، زیر آب) با نپتون به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید.

ساعت

اگر شنا نمی کنید، بیایید موسیقی را زیر دوش ببریم. تنها چیزی که نیاز دارید یک ساعت هوشمند ضد آب و یک پخش کننده موسیقی سازگار متصل از طریق بلوتوث، مانند بلندگوهایی مانند این یا این است.

نکته دیگر، اگر زیر دوش هستید، با صابون در چشمانتان به هیچ صفحه‌نمایش نگاه نمی‌کنید یا راه خود را روی صفحه لمسی احساس نمی‌کنید.

اینجاست که کنترل ژست می تواند یک ویژگی سرگرم کننده باشد. اجازه دهید عاشقان آهنگ تنها با یک تکان دادن ساده مچ از آهنگی بگذرند، و با صدای کارائوکه و “آوازخوانی در حمام” از بین بروند.

در حالی که در حال بررسی این موضوع هستیم، بیایید آن ساعت هوشمند را به مرکز فرمان خانه هوشمند شما تبدیل کنیم. به هر حال همیشه روی آن بسته است.

بنابراین می‌توانید از کنترل حرکتی داخلی ساعت هوشمند برای ورق زدن کانال‌های خود در تلویزیون هوشمند خود با دستتان استفاده کنید، یا ترموستات، چراغ‌ها، فن‌ها و سایر وسایل را با یک حرکت یا حرکت دیگر تغییر دهید. یک جادوگر