افتادن جای قاشق و چنگال و خوردن آن بر سر آشپز منجر به مرگ او شد

پایه‌های قاشقی ممکن است مانند لوازم جانبی آشپزخانه نادیده گرفته شده به نظر برسد، اما هنگامی که از آنها استفاده می‌کنید و می‌بینید که چقدر بدون زحمت آشپزخانه شما را آشفته نگه می‌دارند، دیگر راه برگشتی وجود ندارد.

جای قاشق و چنگال ، این ابزار کوچک آشپزخانه به سادگی به عنوان محل استراحت قاشق های شما در بین هم زدن ها عمل می کند و پیشخوان یا اجاق گاز شما را از چکه های سس یا خورش در امان نگه می دارد.

برخی از آنها می توانند چندین قاشق را به طور همزمان نگه دارند در حالی که برخی دیگر می توانند به عنوان نگهدارنده درب قرار بگیرند.

برای بهره مندی از عملکرد همه کاره آنها، باید عوامل خاصی از جمله اندازه، طراحی، مقاومت در برابر حرارت و سهولت نگهداری را در نظر بگیرید.

جای قاشق

بنابراین اگر کسی هستید که عاشق آشپزی هستید اما از سختی تمیز کردن خوشتان نمی آید، ما تعدادی از بهترین جا قاشق های 2022 را در اینجا برای شما جمع آوری کرده ایم.

جا قاشقی ها ابزاری ضروری در آشپزخانه هستند، به خصوص اگر در حال پختن غذای تند یا چرب هستید. از آنجایی که تعداد زیادی انتخاب وجود دارد، برای انتخاب گزینه مناسب باید دانش و قضاوت مناسبی داشته باشید. در اینجا یک راهنمای خرید جامع برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد:

در اینجا چند عامل وجود دارد که به شما در انتخاب کمک می کند:

می توانید جا قاشقی را پیدا کنید که از مواد مختلفی ساخته شده است. از فولاد ضد زنگ گرفته تا سیلیکون و سرامیک. به ندرت ممکن است با جا قاشق چوبی هم برخورد کنید.

شما باید ایمنی حرارتی و سهولت تمیز کردن آن را در نظر بگیرید. فولاد ضد زنگ بادوام ترین انتخاب است اما روی اجاق گاز گرم می شود.

نگهدارنده های سرامیکی و چوبی مستعد شکستگی هستند اما عالی به نظر می رسند. و منعطف ترین و همه کاره ترین طرح ها را در طرح های سیلیکونی خواهید یافت