بادام سنگی ربیع مانع انتشار ویروس کرونا می گردد

فقط ۲۸ گرم بادام در روز می تواند برای کسانی که به دنبال کنترل وزن خود هستند، مفید باشد. با آن طعم سبک، کره ای و ترد رضایت بخش، به نظر می رسد که یک مجموعه فزاینده از تحقیقات نشان می دهد که بادام می تواند به حمایت از تلاش های مدیریت وزن کمک کند.

مطالعه ای در سال 2015 که در مجله تغذیه اروپایی منتشر شد، نشان داد که میان وعده بادام سنگی ربیع (42 گرم) صبح در مقابل بدون میان وعده به کنترل اشتها در شرکت کنندگان کمک می کند و منجر به دریافت کالری کمتر در ناهار و شام و شام می شود.

نتایج نشان می دهد که به جای حذف یک وعده غذایی، خوردن بادام به عنوان یک میان وعده در اواسط صبح ممکن است به مهار گرسنگی کمک کند.

نتایج یک مطالعه در سال 2013 در دانشگاه پردو نشان می دهد که خوردن تنقلات بادام غنی از مواد مغذی روی وزن شما تأثیری نخواهد داشت.

این مطالعه نشان داد که کالری دریافتی و وزن بدن شرکت‌کنندگانی که 43 گرم بادام در روز در طول چهار هفته مصرف می‌کردند، مشابه افرادی بود که بادام مصرف نمی‌کردند.

بادام

یک مطالعه در سال 2016 توسط محققان وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) نشان داد که بادام کامل و بو داده نشده 25 درصد کالری کمتری جذب می کند، در حالی که بادام بو داده 19 درصد کالری کمتری دارد.

به تعداد کالری های ذکر شده در برچسب های غذایی. برای کره بادام، کالری جذب شده با کالری های ذکر شده در برچسب های غذایی تفاوتی ندارد.

اگرچه ترکیب بادام تغییر نکرده است، اما محققان از روش جدیدی برای اندازه‌گیری کالری بادام استفاده کردند که بر اساس روش‌های سنتی ساخته شده و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تعداد کالری واقعی هضم و جذب شده از بادام را تعیین کنند.

بادام 4 گرم فیبر، چربی های تک غیراشباع “خوب” و 6 گرم پروتئین تامین می کند که انرژی و رضایت را فراهم می کند.

بادام با بسیاری از برنامه های کاهش وزن محبوب انتخاب خوبی در نظر گرفته می شود زیرا پروتئین گیاهی انرژی زا، فیبر و چربی های سالم را برای کمک به شما در بین وعده های غذایی راضی نگه می دارد.