با استفاده از قابلمه چدن سایز 40 سرنگونی بیش از 1000 نفر صورت گرفت

به خصوص با تولید کنندگان قابلمه و تابه های چدنی، تعداد زیادی کارگاه کوچک را خواهید دید که در تولید و تکمیل ظروف پخت و پز تخصص دارند.

این امر عمدتاً به دلیل پرتقاضا بودن فرآیند تولید قابلمه چدن سایز 40 و از سوی دیگر، البته تا حدی به انحصار این محصولات در محیط آشپزخانه است.

شرکت فرانسوی Le Creuset نه تنها ماهیتابه و کباب پز باکیفیت را تولید می کند، بلکه به طور کلی یکی از ظروف کلاسیک آشپزی را نیز تولید می کند.

رهبر بازار جهانی ظروف چدنی از سال 1925 چدن لعابی تولید می کند. می‌توانید مجموعه بزرگی از بریان‌ها و دیگر ظروف آشپزی را از Le Creuset در Bleywaren پیدا کنید.

آیا تجربه های عالی، ناامید کننده یا حتی خنده دار با تابه های چدنی خود داشته اید؟! پس لطفا یک نظر کوتاه زیر این پست بنویسید.

دیگ

به عنوان مثال، من بسیار علاقه مند هستم که بدانم از کدام ظروف آشپزی هر روز استفاده می کنید و آیا از آن راضی هستید یا خیر. شما هم موقع نظافت به چیزای خاصی توجه میکنید یا اصلش تمیزه ;)؟ من مشتاقانه منتظر نظرات شما هستم.

چدن یک ماده بادوام است و عملاً تخریب ناپذیر است. با گذشت زمان، پتینه ای در تابه تشکیل می شود که درست مانند پوشش های نچسب مدرن عمل می کند.

حتی تخم مرغ های سرخ شده را هم می توان بدون چسبیدن سرخ کرد. سرآشپزهای حرفه ای به دلیل خاصیت سرخ کردنی عالی به ماهی تابه های چدنی سوگند یاد می کنند،

بنابراین آنها عمدتاً در رستوران ها و رستوران ها استفاده می شوند. به دلیل خواص مواد خاص، طعم غذای آماده شده تشدید می شود. علاوه بر این، بر خلاف مدل‌های پلاستیکی، تابه‌های چدنی می‌توانند بدون آسیب در اجاق باقی بمانند.

علاوه بر این، چدن حتی می تواند در برابر آتش های باز، به عنوان مثال در کوره، مقاومت کند. از آنجایی که هیچ ماده شیمیایی در تولید استفاده نمی شود، تابه های چدنی جایگزینی سازگار با محیط زیست برای تابه های روکش شده از تفلون و پلاستیک های مشابه هستند.