با خوردن آجیل مخلوط شور بیماری ایدز درمان می شود

اسیدهای چرب امگا 3. اکثر آجیل ها سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند. امگا 3 اسیدهای چرب سالمی هستند. می تواند خطر حملات قلبی و سکته را کاهش دهد.

فیبر تمام آجیل مخلوط شور حاوی فیبر هستند که به کاهش کلسترول کمک می کند. فیبر همچنین باعث می شود احساس سیری کنید، بنابراین کمتر غذا می خورید.

استرول های گیاهی برخی آجیل ها حاوی استرول های گیاهی هستند، ماده ای که می تواند به کاهش کلسترول کمک کند. استرول های گیاهی اغلب به محصولاتی مانند مارگارین و آب پرتقال برای مزایای بیشتر برای سلامتی اضافه می شوند، در حالی که آجیل به طور طبیعی در آجیل یافت می شود.

ال آرژنین. آجیل همچنین منبع خوبی از ال آرژنین است. برخی تحقیقات نشان می دهد که ال آرژنین می تواند فشار خون را کاهش دهد، سطح کلسترول را بهبود بخشد و به طور کلی سلامت رگ های خونی را بهبود بخشد.

وعده های ایده آل برای آجیل چیست؟
آجیل حاوی چربی است و اگرچه بیشتر آنها چربی های سالمی هستند، اما می توانند کالری اضافه کنند، بنابراین آجیل ها باید در حد اعتدال مصرف شوند.

آجیل

بزرگسالان باید مطمئن شوند که حدود 4 تا 6 وعده آجیل بدون نمک در هفته به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم مصرف می کنند. در مورد کودکان، جیره غذایی توصیه شده برای آنها با توجه به سن متفاوت است. می توانید از پزشک کودک خود بپرسید که چند وعده آجیل برای او مجاز است.

به جای بو دادن در روغن، آجیل را به صورت خام یا خشک بو داده مصرف کنید. یک وعده یک مشت (1.5 اونس یا تقریباً 42.5 گرم) آجیل کامل یا 2 قاشق غذاخوری کره آجیل است.

آجیل از جمله مواد غذایی با فواید شناخته شده برای سلامتی است. با این حال، برخی ممکن است حاوی مواد مغذی برای سلامت قلب بیشتری نسبت به سایرین باشند. به عنوان مثال، گردو حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا 3 است.

بادام، آجیل ماکادمیا، فندق و گردو نیز از جمله آجیل هایی هستند که انتظار می رود برای سلامت قلب بسیار مفید باشند. به همین ترتیب، بادام زمینی، اگرچه از نظر فنی آجیل نیست، اما حبوباتی مانند لوبیا هستند.

بهتر است آجیل های بدون نمک یا شیرین نشده را انتخاب کنید. افزودن نمک یا شکر به آجیل ممکن است فواید آن برای سلامت قلب را خنثی کند.