با خوردن قارچ خوراکی جنگلی گیلان فرزند شما نابغه می گردد

اگر هدف شما کاهش وزن است، ممکن است بخواهید قارچ را در یک رژیم غذایی متعادل قرار دهید. قارچ ها شما را برای مدت طولانی تری احساس سیری می کنند و غذاهای کم انرژی هستند، به این معنی که با توجه به حجم غذا کالری کمی دارند.

رژیم های غذایی حاوی انواع غذاهای با چگالی کم انرژی می توانند به حفظ وزن سالم بدن کمک کنند.

انواع قارچ خوراکی جنگلی گیلان با بیش از 10000 گونه ثبت شده در دسترس هستند. شاید شما عاشق قارچ های انوکی در سرخ کردن هستید یا نمی توانید از قارچ های مرغوب پورسینی در پیراشکی ترافل سیر کنید. اما چگونه آنها در مورد تغذیه با هم مقایسه می کنند؟

آنچه در انواع مختلف قارچ مشترک است، غنی بودن آنها از ویتامین های گروه B، سلنیوم و کولین است که همگی مقادیر مشابهی از مواد مغذی را فراهم می کنند.

قارچ

ژو می‌گوید: «همه قارچ‌ها دارای خواص تغذیه‌ای مشابهی هستند، اما از منظر عملکردی (و در حالی که 100 درصد ثابت نشده است)، برخی از قارچ‌ها حاوی مواد مغذی خاصی برای حمایت از بخش‌های مختلف سلامت هستند.

در اینجا برخی از تغذیه اولیه قارچ بر اساس نوع آورده شده است:

1. قارچ صدفی: نیروگاه های ضد التهابی
قارچ صدفی به تنهایی ظریف است. آنها را روی نان تست برای یک صبحانه مقوی و ساده بپزید، یا آنها را به آرامی با سیر بپزید. اما چگونه آنها برای شما خوب هستند؟ ژو می گوید: «قارچ صدفی حاوی مقادیر کمی بتا گلوکان است که دارای خواص ضد التهابی است که به استرس اکسیداتیو کمک می کند.

یک پیمانه قارچ صدفی حاوی 0.4 گرم چربی، 5.6 گرم کربوهیدرات، 2 گرم فیبر، 2.8 گرم پروتئین و 37 کالری است.

2. قارچ شیتاکه: تقویت کننده سیستم ایمنی
قارچ شیتاکه طعمی خاکی و گوشتی به آبگوشت های خانگی اضافه می کند و طعمی مغذی دارد. ژو می گوید: «قارچ شیتاکه حاوی ترکیبی به نام لنتینان است که به طور خاص به حمایت از سیستم ایمنی کمک می کند. بنابراین مطمئن شوید که این محصولات مورد علاقه آسیای شرقی را در فصل آنفولانزا تهیه کنید.

یک پیمانه قارچ شیتاکه حاوی 0.5 گرم چربی، 6.8 گرم کربوهیدرات، 2.5 گرم فیبر، 2.2 گرم پروتئین و 34 کالری است.