با قوری چینی هتلی در یک ساعت خانه را تمیز نمایید

یکی از بزرگترین نگرانی ها در هنگام استفاده از قوری، چکاندن آب دهان هنگام ریختن چای است. بنابراین، طراحی دهانه باید عالی باشد تا هنگام سرو چای روی فنجان از چکه چکه کردن دم کرده جلوگیری شود.

طراحی دسته نیز برای نگهداری ایمن و راحت مهم است. دسته نباید در حین دم کردن گرم شود و باید با اندازه دست مطابقت داشته باشد.

در مورد ظاهر، این کاملاً به ترجیح شخصی بستگی دارد. انواع دمنوش ها دارای زیورآلات، نقاشی، تزیینات، لعاب، رنگ و … هستند که همه این تزیینات تاثیری در عملکرد قوری چینی هتلی ندارند.

اما ممکن است در تمیز کردن آن تاثیر داشته باشند زیرا برخی از تزیینات می تواند از تبدیل شدن قوری به ماشین ظرفشویی جلوگیری کند.

بی خطر. تنها با در نظر گرفتن این واقعیت می توانید آزادانه در مورد ظاهر تصمیم بگیرید و بهترین قوری را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

قوری

البته هزینه یکی از بزرگترین نگرانی ها در انتخاب یک قوری است. با این حال، امروزه از آنجایی که هزینه های تولید در مقایسه با زمان های گذشته نسبتاً پایین است، می توان یک قوری متناسب با هر بودجه ای پیدا کرد.

با این حال، اگر قیمت خیلی پایین است، باید نگران کیفیت قوری باشید زیرا ممکن است آنچه گفته شده را ارائه ندهد.

قوری چینی نه تنها به دلیل اینکه گرما را با وجود سبک و نازک بودن و سهولت در استفاده و تمیز کردن آن، حفظ می کند، بلکه به دلیل سابقه ای که دارد، بهترین قوری برای تهیه چای محسوب می شود. پس برای درک زیبایی قوری چینی باید از ابتدا شروع کرد.

این قابلمه سفالی سفید به نام قوری چینی برای اولین بار در شهر زیبای Jingdezhen در چین ظاهر شد، جایی که سفال های چینی و سرامیکی برای اولین بار جان گرفتند.

قوری های چینی که به دلیل طراحی بی نظیر زیر لعاب آبی و سفید خود شناخته شده اند، در واقع قرن هاست که وجود داشته اند و هنوز در برخی مناطق نماد اشراف و اشراف هستند.

قوری چینی قدیمی که از چین می آید و قرن ها در سراسر آسیا، اروپا و آمریکا سفر می کند، هنوز هم جایگاهی بی بدیل در فرهنگ چای مدرن دارد. این هنوز برای لذت بردن از چای شما نجابتی است.

این قوری چینی نه تنها به چای معمولی شما یک پیچ و تاب نجیب و نخبه می دهد، بلکه با پتانسیل قدرتمند خود برای گرم نگه داشتن چای به اندازه کافی برای لذت بردن از آن می درخشد.

چه یک قوری چینی انگلیسی، چینی یا ژاپنی باشد، این ماده از نظر طعم، ماندگاری و ماندگاری بهترین گزینه برای دم کردن چای عالی است.