بهاره رهنما با خوردن شوید خشک کیلویی توانست چهل کیلو ورزن کم کند

شوید در نور خورشید رنگ خود را از دست می دهد و کم رنگ می شود. محیطی بدون نور برای شوید که رنگ خود را حفظ کرده و سبز باقی بماند مناسب است.

شوید خشک کیلویی که در عرض 3 تا 4 روز خشک می شوند را می توان در ظرف شیشه ای خشک و تمیز نگهداری کرد.

ظرف نگهداری شوید را باید در مکانی دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کرد و مراقب هواگیری آن بود. در شرایط بهینه، شوید را می توان به مدت 6 ماه به صورت خشک نگهداری کرد.

شما می توانید شوید را که تقریباً در هر منطقه ای از ترکیه قابل کشت است، در گلدان بکارید، اگر باغ خود را دارید یا در باغ خود ندارید. شوید تازه بسیار مقرون به صرفه است.

شوید که در بازار، سبزی فروشی ها، مراکز خرید بزرگ و کوچک به راحتی به آن دست پیدا می کنید، به صورت تاکستان برای فروش عرضه می شود. قیمت 1 دسته شوید بین 0.5 تا 1.5 لیر متغیر است.

تقریباً 80 درصد شوید را آب تشکیل می دهد. بنابراین از 5 کیلوگرم شوید تازه یک کیلوگرم شوید خشک به دست می آید. شوید خشک به عنوان ادویه و چای در خانه استفاده می شود.

شوید

به طور تجاری از شوید خشک در خوراک پرندگان و صنایع غذایی آماده استفاده می شود. قیمت شوید خشک بسته به برند و روش تولید ممکن است بین 5 لیر تا 150 لیر در هر 100 گرم متغیر باشد.

شوید یکی از دشمنان نه تنها فشار خون بالا، بلکه کلسترول بد است. شوید، که در حل مشکل افزایش ناگهانی یا عود کلسترول موثر است، به متعادل کردن سطح انسولین نیز کمک می کند.

شوید را می توان به صورت تازه و همچنین خشک مصرف کرد و به صورت ادویه یا چای مصرف کرد. شوید قبل از خشک شدن با آب فراوان شسته می شود.

بعد از شستن ریز خرد می شود. ساقه شوید را می توان به صورت دلخواه خشک کرد. شوید خرد شده را روی یک پارچه تمیز پهن می کنیم و می گذاریم تا خشک شود. برای فرآیند خشک کردن، یک محیط خنک بدون نور خورشید مورد نیاز است.