توت خشک ولیان موجب چپ کردن کامیون حاوی روغن ترمز شد

میوه های توت را که شسته و برای خشک شدن توت خشک ولیان آماده می کنند، روی حوله های کاغذی ضخیم گذاشته و در دمای اتاق می گذارند تا کاملا خشک شوند.

استخراج توت های نارس و فاسد از میوه های توت که روی دستمال کاغذی گذاشته اید به شما این امکان را می دهد که خوشمزه تری داشته باشید.

میوه های توت برای شرایط نگهداری طولانی مدت مناسب نیستند. به همین دلیل باید قبل از سیاه شدن میوه های توت به روش های خشک کردن توجه کنید.

می توانید میوه های توت خود را که از شاخه جمع آوری کرده اید در خارج از منزل، در آفتاب یا داخل خانه خشک کنید.

از آنجایی که توت میوه ای بسیار آبدار و لطیف است. میوه هایی که با چیدن خیلی نزدیک به هم در سایه و مناطق خنک خشک می شوند ممکن است شروع به پوسیدگی کنند.

از سوی دیگر، نور مستقیم خورشید می تواند بسیاری از ویتامین هایی را که میوه های تازه دارند و می خواهید در هنگام برداشت حفظ کنید، از بین ببرد.

به همین دلیل بهترین گزینه برای خشک کردن میوه های توت در نور نیمه سایه و در دمای مناسب و در مکان های دارای تهویه است. خشک کردن میوه های توت در داخل خانه در برابر شبنم و باران غیرمنتظره انتخاب مناسبی خواهد بود.

اگر بالکن، تراس یا ایوان دارید، می توانید توت های خود را در این قسمت خشک کنید تا گرد و غبار نگیرند. توت ها را که برای خشک شدن تمیز می کنند و شرایط مناسبی دارند روی پارچه یا دستمال کاغذی پهن و تمیز با شکاف های کافی می گذارند.