خرمای مضافتی مشکین برای درمان بیماران روانی استفاده می شود

مدت هاست که پزشکان به دنبال جایگزینی برای آنتی بیوتیک ها بوده اند که عوارض جانبی زیادی دارد.

می توان ثابت کرد که برخی از مواد تشکیل دهنده محصولات طبیعی در نهایت می توانند جایگزینی برای داروهای معمولی شوند. به عنوان مثال، می توان ثابت کرد که عصاره های برگ خرمای مضافتی مشکین و دانه های میوه دارای فعالیت ضد باکتریایی هستند.

به حفظ سلامت استخوان کمک می کند. خرما حاوی مواد معدنی مفید (منیزیم، پتاسیم و کلسیم) است که می تواند از بیماری های استخوانی از جمله پوکی استخوان جلوگیری کند.

در پخت و پز، نباید بیش از یک یا دو خرما را به طور همزمان بخورید، زیرا میوه ها حاوی الکل قند – سوربیتول هستند که می تواند باعث اسهال شود.

خرما

همچنین ارزش حذف خرما از رژیم غذایی با عدم تحمل فروکتوز را دارد. به افراد دیابتی توصیه می شود قبل از خوردن این میوه های شیرین با پزشک مشورت کنند: خرما دارای شاخص گلیسمی بالایی است و بنابراین می تواند باعث کاهش شدید سطح قند خون شود.

اگر منع مصرف وجود نداشته باشد، خرما را می توان هر روز خورد. مقدار مطلوب به کل رژیم غذایی و محتوای کالری، سن، وزن و ویژگی های متابولیک هر فرد بستگی دارد.

درک این نکته مهم است که خرما یک محصول سالم، اما کاملاً پر کالری است. 100 گرم حاوی حدود 290 کالری است. بنابراین کسانی که وزن را رعایت می کنند نباید بیش از 5-4 خرما در روز بخورند.

آیا گنجاندن خرما در برنامه غذایی کسانی که می خواهند وزن کم کنند، امکان پذیر است؟ این سوال همیشه باعث بحث های زیادی می شود.

با کاهش وزن مناسب، مهمترین چیز یک رژیم غذایی متعادل است. این یک رژیم غذایی معقول و درست است که به شما امکان می دهد بدون آسیب رساندن به سلامتی از شر پوندهای اضافی خلاص شوید و نتیجه را حفظ کنید.

متخصصان تغذیه مدت‌هاست می‌دانند که محدودیت‌های شدید فقط برای مدت بسیار کوتاهی کار می‌کنند و سپس عود را تحریک می‌کنند.