دمپایی طبی مخصوص خار پاشنه راز قتل خاشقچی را برملا کرد

ما اکنون 20 سال است که با موفقیت دمپایی هافلینگر را در محدوده خود داریم. این سازنده آلمانی دمپایی را در تمام رنگ ها و طرح های قابل تصور تولید می کند.

Haflinger علاوه بر دمپایی های کلاسیک مانند دمپایی طبی مخصوص خار پاشنه ، چندین سال است که خود را در زمینه صندل های تابستانی و مولدهای ساخته شده از چرم واقعی مرغوب نیز ثابت کرده است.

این ها نه تنها برای خانه مناسب هستند، بلکه به سادگی به عنوان کفش های گاه به گاه نیز مناسب هستند. با این وجود، به لطف پایه‌های چوب پنبه‌ای آناتومیک، پوشیدن آن‌ها به اندازه دمپایی‌های سازنده راحت است.

دمپایی های مد روز Gumbies نمونه بارز محصولات سبک زندگی پایدار، سازگار با محیط زیست و در عین حال شیک هستند. مدل های آنها نیز در طرح های بسیار متنوعی موجود است.

البته صندل‌های جداکننده پنجه تابستانی و صندل‌های کشویی آن‌ها که از پنبه قابل تنفس ساخته شده‌اند و دارای کفی بسیار مقاوم و مقاوم در برابر حرارت ساخته شده از جوت و لاستیک بازیافتی هستند، از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

اما سازنده استرالیایی اکنون دمپایی های کلاسیک را برای زمستان نیز تولید می کند که جنس رویه آن از بطری های PET بازیافت شده کاملاً بر مفهوم پایداری این برند تأکید دارد.

دمپایی های Living Kitzbühel از طریق عمل متعادل کننده بین یک تناسب بسیار راحت و طراحی معاصر می درخشند.

دمپایی‌های بی‌نقص آن‌ها اغلب دارای کاربردهای آلپاین مانند صلیب سوئیسی است که به‌طور هنرمندانه دمپایی‌های مینیمالیست را برجسته می‌کند.

دمپایی Living Kitzbühel با بند تزئینی به سبک چاک نیز سالهاست که بسیار محبوب بوده است.

ما فقط تولیدکنندگان منتخب دمپایی را در محدوده خود قرار می دهیم که به بالاترین کیفیت و طرز کار و همچنین استفاده از خالص ترین مواد طبیعی ممکن اهمیت زیادی می دهند.