زنی که از گونی نخی اصفهان یک فرش 12 متری زیبا بافت

در تولید بسته بندی هایی که باید در برابر بارهای سنگین مقاوم باشند از پارچه های مصنوعی استفاده می شود.

از این ماده به عنوان مثال در ساخت گونی نخی اصفهان و کیسه های مورد استفاده برای غذاهای حیوانات خانگی، مصالح ساختمانی، کودها و سایر محصولات فله استفاده می شود.

این کیسه سنگین باید در برابر بارهای مکانیکی بالا، پارگی و خراشیدگی و هوا مقاوم باشند. علاوه بر خواص دوام برتر، وزن کم آن یک مزیت مهم در حمل و نقل و ذخیره سازی است.

کیف های بافته شده یک ماده تبلیغاتی محبوب هستند و به راحتی قابل شخصی سازی هستند. این یک بسته بندی جذاب با جذابیت ماندگار با ارزش بالا است.

این کیسه ها وسیله حمل و نقل ایمن هستند، قابل استفاده مجدد هستند و تعادل محیطی عالی را ارائه می دهند. به لطف چسب های جدید و ابتکاری، کیسه ها و گونی های بافته شده مصنوعی را می توان به راحتی به اشکال مختلف با طرح های بسیار جذاب تبدیل کرد.

کیسه های حمل را می توان با هزینه کم با چسب های ذوب داغ Jowat-Toptherm تولید کرد، که چسبندگی قابل اعتمادی را حتی بر روی موادی که به سختی به هم چسبانده می شوند، مانند پلی پروپیلن، بدون نیاز به استفاده از سطح جلو، ایجاد می کند.

گونی

این ذوب های داغ با مرطوب شدن خوب، استحکام چسبندگی قوی و خاصیت پیری طولانی تحت تأثیر قرار می گیرند.
پایداری حرارتی عالی چسب های Jowat-Toptherm در مذاب یکی دیگر از ویژگی های برجسته محصول است که با کاهش کار تعمیر و نگهداری، زمان خرابی را کاهش می دهد.

ویژگی مشترک همه اعضای جدید خانواده محصولات ما عملکرد بسیار خوب برنامه آنهاست. این چسب ها برای صنایع غذایی تولید شده اند.

برای نتایج عالی: جوات چسب های صنعتی نوآورانه و قوی را متناسب با مشتریان خود در صنایع مختلف عرضه می کند. برای دریافت خدمات مشاوره ویژه با ما تماس بگیرید.

 

اخبار و مقالات
بسته بندی
مقالات حرفه ای