شال گردن پوست روباه که موجب وحشت و تشنج کودکی شد

بافتنی های نرم، چاپ های مد روز و ظرافت ظریف… روسری در زمستان امسال پیوندهای محکمی با شیک پوشان ایجاد می کند!

لطیف در روزهای زیبا و پیله در ماه های سرد، این اکسسوری یک کالای جاودانه در کمد لباس زنانه است. بدون در نظر گرفتن فصل یا مناسبت، به هر لباسی هوای شیک می بخشد.

بر روی مدل های مد روز و روش های بستن و پوشیدن شال گردن پوست روباه در زمستان با استایل تمرکز کنید! چگونه در زمستان روسری بپوشیم و ببندیم؟ چگونه در ترندهای مد زمستانی 2020 2021 روسری بپوشیم

از زمان اولین حبس، که در طی آن لباس ژاکت دویدن معمولی بود، راحتی در زندگی روزمره ما جای انتخابی را گرفته است. در واقع، همه شیک پوشان و بچه های خوش تیپ به آن قسم می خورند، به خصوص در فصل جاری.

بنابراین، برای نگاه درست به روند مد پاییز-زمستان 2020-2021 در طول فصل جاری، یک روسری خوب برداشته و با کوچکترین وزش باد خود را در آن می پیچیم!

اگر هنوز تسلیم مدل‌های روسری جدید نشده‌اید، مطمئن باشید که با کاهش شدید دما در حال حاضر، نمی‌توانید برای مدت طولانی در برابر آن‌ها مقاومت کنید.

شالشال

آنها قول می دهند که هر ظاهر فصلی را گرم کنند و هر هوس مد را برآورده کنند. مدل شنل، روی شانه انداخته شده یا به سادگی جمع شده است، راه‌ها و لباس‌های زیادی برای پوشیدن روسری در زمستان وجود دارد.

اگر بخواهیم اکسسوری را تعریف کنیم که هر زمستان در آن سرمایه گذاری می کنیم، بدون شک آن روسری است. ما آن را دنج، گرم و درست مطابق با روندهای فعلی ترجیح می دهیم.

در این زمینه، چه مدل هایی برای سرمایه گذاری در زمستان امسال وجود دارد؟ برای آن دسته از شما که دوست ندارید هنگام کاهش دما از رختخواب بیرون بیایید، روسری پر شده این کار را به خوبی انجام می دهد.

از زمانی که Balenciaga اولین مدل های متالیک خود را عرضه کرد، آن را دوست داشتیم. پوشیدن و گره زدن بسیار آسان به دور گردن، روسری بالشتکی جلوه ای شیک به کت تدی و کت بدون آستین می دهد، یکی دیگر از ترندهای قوی حال حاضر.

روسری بزرگ، دنج و معمولاً پشمی، شال چهارخانه یا XL یکی دیگر از مدل‌های ضروری فصل است! روسری شطرنجی با چاپ حیوانی، چکی یا تازی، در فصل زمستان در صدر ترندها قرار دارد.

به خصوص با لباس‌های تنگ و چسبان به خوبی هماهنگ می‌شود، و به هر لباسی که خیلی ابتدایی است، جلوه‌ای پیچیده می‌دهد.