شوینده صورت ویرگو راز جوانی ملکه الیزابت بود

استفاده روزانه از شوینده صورت ویرگو مناسب صورت می تواند فواید زیادی برای ظاهر و سلامت پوست شما داشته باشد. در واقع، گنجاندن این مورد در روتین مراقبت از پوست روزانه شما باعث می شود:

برای داشتن پوستی سالم تر و صاف تر، هرگونه رسوب را پاک کنید باید حتما پوست خود را هیدراته، نرم، لطیف و جوان نگه دارید
یک راه دیگر این می باشد که سلول های خشک و مرده پوست را پاک کنید و لایه ای تازه از پوست را برای درخشش طبیعی به نمایش بگذارید.

گردش خون را تحریک کرده، جریان خون را در صورت شما برای درخشان کردن پوست افزایش می دهد و پوست خود را جوان تر نشان دهید و به مبارزه با علائم پیری کمک کنید

با وجود تعداد زیادی پاک کننده در بازار امروز، آنها اساساً به دو دسته تقسیم می شوند: روغنی و مبتنی بر آب. خانم گوردینیر ریگان گفت: “پاک کننده های مبتنی بر روغن می توانند کار فوق العاده ای در حفظ سد پوستی انجام دهند.” روغن ها همچنین به تجزیه آرایش کمک می کنند.

شوینده

اما، او گفت، “یک پاک کننده مبتنی بر روغن همیشه مقداری باقیمانده باقی می گذارد، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که روغن های موجود در پاک کننده منافذ شما را مسدود نمی کند.”

اگر پوست شما چرب یا مستعد جوش است، دکتر استورم پیشنهاد می کند به دنبال یک ژل یا فوم پاک کننده بر پایه آب باشید.

جنبه کف کردن نیازی به سولفات ندارد. سورفکتانت های ملایم تری در دسترس هستند (مانند دسیل گلوکوزید که اغلب در شامپوهای بچه یافت می شود). اما حتی اگر محصول ملایم باشد، او گفت: “استفاده سریع از مرطوب کننده برای جلوگیری از از دست دادن رطوبت از طریق اسمز مهم است.”

با این حال، می خواهید در صورت امکان از دستمال مرطوب اجتناب کنید. در حالی که بهتر از هیچ، آنها جایگزینی برای شستشوی صحیح صورت شما نیستند.