ظروف سفره را در خوردن، نوشیدن و درک طعم مورد مطالعه

در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد چگونگی ارتباط اقلام غیرخوراکی با سرویس آرکوپال ایرانی خوردن و آشامیدن (ظروف غذاخوری مانند بشقاب، کاسه، کارد و چنگال، لیوان، بطری، ظروف چاشنی و غیره) یا حتی عوامل محیطی (مانند نور و/ یا موسیقی پس زمینه)، بر ادراک مردم از مواد غذایی تأثیر می گذارد.

همچنین بررسی کرد که آیا شکل بشقاب بر درک طعم/طعم تأثیر می‌گذارد یا خیر. آنها دریافتند که طعم موس با طعم توت فرنگی تحت تأثیر شکل بشقاب سرو شده قرار نمی گیرد.

در اینجا، آخرین شواهدی را بررسی می‌کنیم که اهمیت این متغیرهای زمینه‌ای را در واکنش رفتاری و لذت‌گرایانه مصرف‌کننده به سایت پلیس فتا و ادراک حسی از انواع مواد غذایی و نوشیدنی نشان می‌دهد.

ظروف آرکوپال

این اثرات با ترکیبی از عوامل روانشناختی (ویژگی های سطح بالا، مانند کیفیت درک شده، که ممکن است واسطه اثرات مورد بررسی باشد)، عوامل ادراکی (مانند توهم اندازه-تضاد اندازه ابینگهاوس-تیچنر و تضاد رنگ در مورد رنگ بشقاب بر درک طعم/طعم تأثیر می‌گذارد)، و عوامل فیزیولوژیکی-شیمیایی (مانند تفاوت در انتشار ترکیبات آلی فرار از لیوان‌های شراب با شکل متفاوت).

این عوامل در کنار هم به توضیح مجموعه زمان پخت لپه رو به رشد شواهدی کمک می کنند که نشان می دهد هم ظروف غذاخوری و هم محیط می توانند تأثیر عمیقی بر درک ما از غذا و نوشیدنی داشته باشند.

در حالی که تعدادی از بررسی‌های اخیر نیز اهمیت انگشتر دخترانه جوی/محیطی را در تعیین اینکه چه چیزی، چه مقدار، و با چه سرعتی می‌خوریم و می‌نوشیم، و حتی چقدر گزارش می‌کنیم که این تجربه را دوست داریم، برجسته کرده‌اند، برای بررسی‌ها، تحقیقات بسیار کمتری نقش ظروف سفره را در خوردن، نوشیدن و درک طعم مورد مطالعه قرار داده است.

  • منابع:
    1. Assessing the impact of the tableware
  • تبلیغات:
    1. میگو یک کودک را از خطر نجات داد!
    2. ایده خنده داری که باعث می شود میلیاردر شوید
    3. تولد نوزادی که موهایش از کاموا بود!
    4. حکم قرار بازداشت امیر تتلو و سحر قریشی صادر شد!