فریم عینک طبی ریبن به هیچ وجه نمی شکند

از زمان معرفی فریم های عینک سلولز استات، اکثر بازوها با سیم تقویت شده ساخته شده اند. این سیم ها محکم، یکنواخت و تنظیم آسان بازوها را تضمین می کنند. تصاویر تزیینی به روش پرس و آبکاری روی سیم ها داده می شود.

در قاب های پلاستیکی فریم عینک طبی ریبن لولا قبل از اینکه سیم های دسته به دسته رانده شوند، با جوش نقره ای جوش داده می شود. قسمت لولای دسته محکم تر و تزئینی تر می شود.

چسباندن لنزها به این نوع فریم ها به این صورت است که پیچ حلقه چشمی را شل کرده و پس از قرار دادن لنز آن را سفت می کنیم و پس از اولین فیکس شدن، پیچ ها مجددا بسته شده و بررسی می شوند.

این پیچ ها ممکن است به مرور زمان از بین بروند و گم شوند. دو روش اصلی برای دادن ظاهری تزئینی به قاب های طلاکاری شده یا نیکل نقره ای وجود دارد.

یکی از آنها؛ (Rim) محفظه لنز با پوشش پلاستیکی پوشانده شده است تا هماهنگی را تضمین کند. همچنین می توان تا حدی ساقه ها را با مواد پلاستیکی پوشاند. روش دیگر؛ قسمت های اصلی قاب از سیم یا نوار ساخته شده تا شکلی تزئینی داشته باشد.

فریم

حتی اگر با طرحی تولید می شود که معمولاً با فرآیند چاپ (فرایند) روی مواد شکل می گیرد، قاب ساخته شده به این روش به عنوان قاب حک شده در قالب حک شده تعریف می شود.

حلقه چشمی حلقه توخالی است که لنز را در فریم احاطه می کند، قسمت هایی که به لنز اجازه می دهد به طور ایمن در قاب بماند.

یعنی حلقه توخالی که لنز را احاطه کرده است تا آن را در موقعیت خود نگه دارد. رینگ ها در فریم های فلزی عینک به 2 روش مختلف ساخته می شوند.

فریم عینک را می توان از انواع فلزات ساخت. این یک انتخاب بسیار محبوب با قاب های بدون قاب و نیمه بدون حاشیه است. قاب های سیمی نیز البته از فلز ساخته شده اند.

به دلیل استحکام فلز، قاب‌های فلزی معمولاً می‌توانند با بخش‌های نازک‌تر در مقایسه با پلاستیک یا استات ساخته شوند. علاوه بر این، این یک طراحی رایج است که به عینک کمک می کند سبک و راحت بماند.