قابلمه 5 تکه دسینی هرگز غذاها را نمی سوزاند

وقتی یک تابه چدنی می خرید، باز هم روکش نچسب دارد. این لایه را باید خودتان بسازید. با اجازه دادن به روغن نباتی در تابه در دمای بالا، بهترین پوشش نچسب را تضمین می کنید.

استفاده منظم و نگهداری خوب (مهم!) قابلمه 5 تکه دسینی چدنی شما را بهتر و بهتر می کند. در نتیجه، در نهایت با یک تابه غیر قابل تخریب مواجه می شوید که نه تنها می تواند بسیار داغ شود، بلکه غذا حتی در آن نمی چسبد.

چدن می تواند گرما را به خوبی حفظ کند
یکی از بهترین خواص چدن توانایی آن در حفظ گرما برای مدت طولانی است. وقتی تابه چدنی شما در دمای مناسب باشد، آن هم داغ می ماند. اگر به دنبال یک ماهیتابه خوب برای استیک و سایر گوشت ها هستید، یک تابه چدنی بهترین خرید است.

تابه های چدنی بادوام هستند
چدن آنقدر بادوام است که تابه 100 ساله را می توان بدون مشکل استفاده کرد. در مورد تابه نچسب متوسطی که تنها بعد از چند ماه آثار استفاده از خود را نشان می دهد، نمی توان چنین گفت.

دیگ

یک تابه چدنی عملاً تخریب ناپذیر است. بنابراین خریدی است که برای سال‌های آینده از آن لذت خواهید برد.

از سوختن غذا جلوگیری می کند
گاهی اوقات تصور می شود که غذا همیشه در یک تابه چدنی می چسبد. این واقعا یک افسانه است. ماهیتابه معمولی از آلومینیوم ساخته شده و گرما را به خوبی هدایت می کند. اگر آن را روی آتش بگذارید، گرما به طور نابرابر توزیع می شود. اینها به اصطلاح “نقاط داغ” هستند که از سوختن غذا اطمینان حاصل می کنند.

این در مورد تابه چدنی اصلا صدق نمی کند. چدن رسانای ضعیفی برای گرما است، اما گرما را به خوبی حفظ می کند. به همین دلیل است که ابتدا اجازه می دهید تابه به دمای بالا برسد. حرارت به طور مساوی توزیع می شود و از سوختن غذا در تابه چدنی جلوگیری می شود.

منبع گرمایی استفاده شده بر نوع ظروف پخت و پز شما تأثیر می گذارد. بسیاری از تابه ها را نمی توان روی همه اجاق ها یا اجاق ها استفاده کرد. با یک تابه چدنی کار را آسان کنید. یک تابه چدنی برای همه منابع حرارتی مناسب است.