لیوان یکبار مصرف کاغذی 500 عددی به هیچ عنوان سوراخ نمی شود

فنجان های پلاستیکی را می توان به اجاق های خورشیدی با استفاده آسان نیز تبدیل کرد! تنها چیزی که نیاز دارید چند لیوان پلاستیکی، مقداری فویل آلومینیومی و یک جعبه مقوایی است.

چندین مربع از فویل را به اندازه ای برش دهید که کف دو لیوان یکبار مصرف کاغذی 500 عددی را بپوشاند. یک فنجان را داخل فنجان دیگری قرار دهید و آنها را در مرکز تکه بزرگتر فویل قرار دهید.

3 یا 4 فنجان دیگر را به بالا اضافه کنید و ته آنها رو به بالا باشد و سپس فویل را دور فنجان ها بپیچید و در مکانی آفتابی قرار دهید. یک آجر، قابلمه یا تابه را روی فنجان ها قرار دهید تا به انعکاس پرتوها به سمت آنها کمک کند، سپس تا یک ساعت یا بیشتر صبر کنید تا غذای شما پخته شود!

فنجان های پلاستیکی مینی گلخانه های عالی نیز می سازند. ته فنجان را ببرید و به صورت وارونه روی یک گیاه جوان قرار دهید. برای محافظت در برابر یخ زدگی، یک لیوان پلاستیکی دیگر را با قسمت پایینی که روی لیوان اولی بریده شده است قرار دهید.

لیوان

فنجان های پلاستیکی را می توان به عنوان دستکش باغبانی DIY نیز استفاده کرد! کف فنجان را ببرید، با قیچی سوراخ هایی را برای تهویه سوراخ کنید، دست خود را داخل آن بلغزانید و دست به کار شوید!

همچنین می‌توانید از این دستکش‌های باغبانی هوشمندانه با بطری‌های آب داخلی برای دسترسی آسان استفاده کنید.

لیوان های پلاستیکی را می توان به عنوان جعبه کفش کوچک استفاده کرد. ته هر فنجان را ببرید تا ظروف ذخیره سازی مربعی برای آجیل، پیچ و مهره، دکمه، سکه و غیره ایجاد کنید. همچنین می توانید از آنها برای نگهداری مهره ها و سایر لوازم صنایع دستی استفاده کنید.

یک رشته فنجان پلاستیکی را به یک لوستر زیبا برای مهمانی شام بعدی یا یک عصر عاشقانه تبدیل کنید، به سادگی با برش دادن کف هر فنجان برای ایجاد جا شمعی های کوچک.