نشستن و قدم زدن بر روی سرامیک کف درجه تمامی دردهای مفاصل شما را از بین می برد

سرامیک برای قرن ها ماده ای بوده است که برای بشریت بسیار مهم بوده است. با استفاده از مواد کاملا طبیعی تولید می شود.

پس از فرم دهی پخته می شود و به این ترتیب با روش کاملا سنتی شکل نهایی خود را به خود می گیرد.

از نظر ویژگی ها، ضد آب بودن، دوام، عدم سایندگی و موفقیت تزئینی، پوشش سرامیک کف درجه دو را از سایر انواع پوشش متمایز می کند.

سرامیک از ترکیب مواد طبیعی مختلف تشکیل می شود. از پختن موادی مانند خاک رس و کائولن که در اثر فرسایش سنگ های مختلف در خاک به مرور زمان، در دمای بالا و با افزودن مواد معدنی اضافی مختلف به وجود می آید، به دست می آید.

در نتیجه پخت و پز، به یک ماده پوششی بسیار بادوام، ضد آب و قابل اعتماد تبدیل می شود. این فرآیند تولید سرامیک که از سنین اولیه به طور مکرر توسط مردم مورد استفاده قرار می گرفته است، امروزه با توسعه تکنیک های جدید همچنان رواج یافته است.

سرامیک یک جامد غیرآلی و غیرفلزی است که در اثر گرما و سپس خنک شدن تهیه می شود. مواد سرامیکی ممکن است کریستالی یا تا حدی کریستالی باشند یا ممکن است بی شکل باشند (مثلا شیشه)

سرامیکسرامیک

از آنجایی که رایج ترین سرامیک کف درجه دو کریستالی هستند، تعریف سرامیک اغلب به مواد کریستالی معدنی محدود می شود در مقابل شیشه های غیر کریستالی.

قدیمی‌ترین سرامیک‌ها، سفال‌هایی هستند که با خرده‌های سفالی سخت شده در آتش پوشیده شده‌اند، یا به تنهایی یا مخلوط با مواد دیگر.
سپس سرامیک ها لعاب داده شده و پخته می شوند تا سطحی رنگارنگ و صاف ایجاد کنند. سرامیک در حال حاضر شامل محصولات خانگی، صنعتی و ساختمانی و اشیاء هنری است.

یک طبقه بندی گسترده محصولات سرامیکی را به دو دسته تقسیم می کند.1. محصولات رسی سنگین به عنوان مثال. آجر، کاشی سقف، کاشی زهکشی، کاشی توخالی، ماسه سنگو دیرگدازها2. محصولات سرامیکی; کاشی، کاشی دیوار، عایق برق