پودر گوشت غذای مورد علاقه علی دایی می باشد

پودر گوشت محصول کوبیدن، آسیاب کردن و آسیاب کردن جرکی به صورت پودر است. درست کردن آن در خانه بسیار آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید گوشت، دستگاه آبگیری یا فر و یک هاون است.

پودر گوشت خشک فواید زیادی دارد. همچنین می توان آن را به مدت نامحدود بدون یخچال نگهداری کرد و به همین دلیل به عنوان یک غذای زنده مناسب است.

می توان آن را به غذاهای دیگر مانند خورش، سوپ یا خورش به عنوان افزودنی غنی از پروتئین اضافه کرد. مهمترین ماده ای که در غذای اضطراری استفاده می شود، پمیکان، پودر گوشت است.

برای تولید غذاهای آماده، مخلوط ادویه، محصولات مرزه و همچنین سوپ و سس، ما به مشتریان خود در صنایع غذایی محصولات گوشتی، محصولات مرغ، چربی های حیوانی و محصولات منتخب غذاهای دریایی را ارائه می دهیم.

بسته به کاربرد، ما عصاره ها، پودرها، گرانول ها و مکعب ها را با کیفیت معمولی و دارای گواهی حلال برای تولید غذاهای خوش طعم حمل می کنیم.

عصاره گوشت، پودر گوشت و چربی های حیوانی محبوب برای غذاهای آماده، مخلوط ادویه، محصولات مرزه و سس است.

در طیف فرآورده های گوشتی، محصولات طیور و چربی های حیوانی، ما عصاره ها، پودرها، گرانول ها و مکعب ها را برای تولید غذاهای خوش طعم و پیچیده حمل می کنیم.

پودر

طیف وسیعی از محصولات گوشتی ما برای صنایع غذایی شامل پودر، مکعب و گرانول با کیفیت معمولی و گواهی حلال است.

به عنوان گوشت و محصولات گوشتی، ما گوشت گاو و گوساله، گوشت خوک، ژامبون، بیکن، بره و گوشت گوسفند را برای کاربردهای مختلف غذایی ارائه می دهیم.

محصولات طیور
در زمینه محصولات طیور، طیف ما کیفیت های مختلف اردک، مرغ و بوقلمون را به اشکال مناسب برای کاربردهای مختلف به عنوان انواع معمولی و دارای گواهی حلال ارائه می دهد. ما علاوه بر پودر و گرانول، عصاره ها و مکعب ها را نیز حمل می کنیم.

چربی حیوانی
ما همچنین انواع چربی های مرغ را برای تولید غذا و همچنین چربی گوشت گاو و چربی بره حمل می کنیم. علاوه بر کیفیت های معمولی، طیف چربی مرغ شامل انواع دارای گواهی حلال نیز می شود.