پیرزن هندی توانست تنها با خوردن سماق اعلا خود را زنده نگه دارد

اساسا، سماق اعلا برای محافظت از سلول ها و بدن شما در برابر استرس اکسیداتیو که منجر به التهاب و بیماری هایی مانند سرطان می شود، کار می کنند.

همانطور که گفتیم سماق دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی و سرشار از مواد مغذی است که به بدن ما کمک می کند نه تنها از بیماری هایی مانند بیماری قلبی، سرطان و دیابت جلوگیری کند.

سماق ممکن است سطح قند خون سالم را افزایش دهد
سطح بالای قند خون می تواند به طرق مختلف بر بدن تأثیر بگذارد. می تواند باعث خستگی، سردرد و مشکلات دستگاه ادراری شود. با گذشت زمان همچنین می تواند منجر به آسیب عصبی و مشکلات کلیوی شود.

سماق

تحقیقات انجام شده روی سماق و سطح قند خون نشان داده است که این ادویه به میزان قابل توجهی سطح قند خون را کاهش می دهد. همچنین ممکن است به جلوگیری از مقاومت به انسولین که کنترل قند خون را مختل می کند کمک کند.

سماق ممکن است به کاهش درد عضلانی و دردهای قاعدگی کمک کند
سماق سرشار از آنتی اکسیدان است و ممکن است به درمان التهاب کمک کند که می تواند باعث تسکین درد برای دردهای مزمن عضلانی شود.

پوکی استخوان وضعیتی است که حدود 25 درصد از زنان ممکن است آن را تجربه کنند. استخوان های ضعیف و شکننده که خطر شکستگی استخوان و سایر عوارض را افزایش می دهد. مطالعات موش نشان داده است که سماق به کاهش تحلیل استخوان کمک می کند.

سماق یک دیورتیک است که به شما کمک می کند تا سموم را از طریق ادرار از بدن خارج کنید و به طور سنتی برای درمان عفونت های ادراری و مشکلات گوارشی استفاده می شود.

با همه این فواید سلامتی و طعم لذیذ آن، چه چیزی شما را از سفارش تازه ترین ادویه سماق موجود در بازار باز می دارد؟ Sea of Herbs مفتخر است که ادویه‌های درجه یک خود را به غذاخوری‌ها در سراسر جهان ارائه می‌کند.

خانواده ما بیش از 300 سال است که در شهر قدیمی اورشلیم گیاه‌پزشک و ادویه‌ساز هستند. برای سفارش تازه ترین سماق و طعم های عالی تر در وب سایت ما و همچنین محصولات زیبایی طبیعی و موارد دیگر اینجا را کلیک کنید.