کالباس پپرونی خوشمزه ساده حرفه ای

سوسیس و کالباس ها از خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین غذا ها می باشند و انواع مختلفی از آن ها در بازار وجود دارد و برند های مختلفی در زمینه تولید آن ها فعالیت می کند. کالباس پپرونی  و کالباس خشک از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین انواع این محصولات در سراسر دنیا می باشد و تقاضا برای خرید آن همیشه بالا است. کالباس پپرونی خوشمزه، خوش رنگ و پر طرفدار است و همه مردم از کودک گرفته تا بزرگ سال عاشقش هستند. در ادامه به نحوه خرید این محصول و همچنین طرز تهیه اش خواهیم پرداخت.

کالباس پپرونی خوشمزه ساده حرفه ای

خرید کالباس پپرونی

خرید کالباس پپرونی برای خرید کالباس پپرونی 2 راه وجود دارد.

شما با مراجعه به نمایندگی های فروش و مراکز فروش مختلف این محصولات در سطح شهر مانند سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای و … می توانید انواع مختلف این محصولات را مشاهده، قیمت آن ها را مقایسه و بهترین را انتخاب و خریداری کنید.

راه دیگر خرید این محصولات مراجعه به سایت های معتبر و صفحات فروش آنلاین فروشگاه های رسمی می باشد. شما با خرید اینترنتی از مراکز معتبر در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. شما به راحتی انواع مختلف برند ها با تولید هایشان را خواهید دید و خرید خوبی خواهید داشت. شما می توانید به راحتی این محصولات را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

در خصوص قیمت این محصول باید بگوییم همان طور که گفته شد برند های مختلفی در زمینه تولید این محصولات فعالیت می کنند و شما هنگام خرید نام های مختلفی را خواهید دید به همین علت این محصولات قیمت ثابت و مشخصی ندارند. قیمت این محصول به عوامل مختلفی مانند کیفیت، نام برند، مقدار عرضه شده، مواد اولیه و از همه مهم تر نوسانات ارزی و اقتصادی بستگی دارد و تمامی این موارد باعث بالا و پایین رفتن قیمت این محصول می شوند. قیمت این محصولات بر روی بسته بندی آن ها درج شده است.

کالباس پپرونی ترکیه

کالباس پپرونی ترکیه کالباس پپرونی در ترکیه نیز طرفداران زیادی دارد و تقاضا برای خرید این محصولات بالا می باشد. کالباس پپرونی تولید ترکیه هم به کشور های دیگر مانند ایران صادر می شود و شما به راحتی می توانید آن ها را خریداری و نوش جان کنید. این محصولات پر تقاضا می باشند و خرید راحتی دارند.

کالباس پپرونی حرفه ای

کالباس پپرونی حرفه ای کالباس پپرونی طرز تهیه خیلی متفاوتی با دیگر انواع کالباس ها ندارد و تقریبا می شود گفت که مانند هم هستند با این تفاوت که کالباس پپرونی همان طور که از اسمش پیداست تند است. در تهیه این محصول از انواع فلفل ها به مقدار زیاد استفاده می شود. این کالباس طرفداران زیادی دارد و همه افرادی که عاشق طعم تند هستند آن را دوست دارند و به بیان دیگر عاشقش هستند. سایر افراد نیز طعم تند این کالباس ها را دوست دارند زیرا هنگام ترکیب شدن با طعم های دیگر مانند گوجه و خیار شور و سس ها و … مزه ای بی نظیر خواهند داشت.

کالباس پپرونی خانگی

کالباس پپرونی خانگی کالباس پپرونی طرز تهیه به نسبت راحتی دارد و شما با کمی دقت می توانید بهترین کالباس پپرونی را در منزل تهیه کنید و نوش جان کنید. برای تهیه این محصول جذاب و خوشمزه در منزل به مواد اولیه زیر احتیاج داریم:

پودر فلفل پاپریکا، نمک، پودر پیاز، پودر سیر، پودر زنجبیل، دارچین، آویشن، پودر جوز هندی، پودر هل، پودر تخم گشنیز، پودر میخک، پودر فلفل سیاه، پودر فلفل قرمز، سینه و ران مرغ، هویج پخته شده،مغز پسته، سیر، سس کچاپ، نشاسته ذرت، جوز هندی، خردل، روغن مایع، مقدار خیلی کم گوشت قرمز، یخ و پوسته مخصوص کالباس

برای تهیه کالباس پپرونی  و کالباس خانگی ابتدا در یک لیوان آب جوش می ریزیم و سپس مغز پسته را اضافه می کنیم تا کمی نرم شود. بعد از آن پوست هویج را جدا می کنیم و درون قابلمه ای که روی حرارت بوده می ریزیم و به آن مقدار کاهی آب اضافه می کنیم و می گذاریم که روی حرارت بماند تا هویج ها نیم پز شوند. پس از آن که هویج ها نیم پز شدند آن ها را به صورت قطعات خیلی ریز خرد می کنیم و کنار می گذاریم.

سینه و ران مرغ را به قطعات کوچک خرد کرده و درون غذا ساز ریخته تا له شوند. از چرخ گوشت هم برای چرخ کردن آن ها می توانید استفاده کنید.

در مرحله بعد شما باید ادویه های گفته شده و سیر و نشاسته ذرت و خردل و سس کچاپ و جوز هندی و روغن مایع را به مرغ له شده و یا چرخ شده اضافه کنید و به خوبی بهم بزنید و ورز دهید تا مواد به خوبی با هم مخلوط شوند و خمیر یک دستی به شما بدهند. دقت داشته باشید که میزان فلفل پاپریکا و فلفل قرمز آن باید زیاد باشد تا کالباس پپرونی شما طعمی خوب و اصیل داشته باشد.

در مرحله بعد برای این که مواد بهتر باهم مخلوط شوند و یک دست تر باشند چند تکه یخ به آن ها اضافه می کنیم و دوباره ورز می دهیم تا مخلوط شوند و خمیر خوبی به دست آوریم.

بعد از آن شما باید مغز پسته و هویج نیم پز شده نگینی خورد شده را به آن خمیر به دست آمده اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید و ورز دهید تا به خوبی مخلوط شوند.

پس از آن شما می توانید این مایه را درون پوسته های مخصوص کالباس بریزید و هوا گیری کنید و سپس ابتدا و انتهای آن را ببندید و بگذارید که 2 الی 3 ساعت درون آب جوش بجوشد تا کالباس خوشمزه شما پخته شود.

اگر این پوسته ها را ندارید هیچ جای نگرانی نیست و مراحل زیر را انجام دهید:

مایه کالباس را بر روی 2 الی 3 یا 4 لایه سفلون ریخته و سپس آن را مانند شکلات بپیچید و آن را درون آب جوش بیندازید و بگذارید که بپزد. دقت داشته باشید که سفلون پاره نشود و مایه بیرون نریزد.

راه دیگر ریختن مایه کالباس روی 2 لایه فویل و هوا گیری و شکلات پیچ کردن مانند روش قبل می باشد.

پس از آن که کالباس ها 3 الی 4 ساعت پخته شد آن ها را به مدت 24 ساعت درون یخچال قرار دهید تا خودشان را بگیرند. پس از 24 ساعت کالباس پپرونی خوش طعم و بی نظیر شما آماده است و می توانید آن را میل کنید و لذت ببرید.