کفش فوتسال در منیریه قابلیت تبدیل به کفش کوهنوردی را دارد

کفش های کتانی در تناسب اندام، بر خلاف کفش های دویدن که برای بهبود گام به صورت خطی طراحی شده اند، شما به انعطاف پذیری چند جهته خوبی نیاز دارید.

این ویژگی کفش فوتسال در منیریه باعث می شود انرژی او به راحتی به سمت دیگری منتقل شود و به سرعت نقاط فشار خود را روی زمین تغییر داده و به خوبی توزیع کند.

بنابراین، به هر قیمتی لازم است که آزادی حرکت پاها، در حرکات سریع، چرخش یا خم شدن/کشش ها افزایش یابد.

شما به کفشی نیاز دارید که حرکت انگشتان پا را به خوبی دنبال کند تا در توانایی طبیعی پا برای “فشار دادن” از زمین و تثبیت شما اختلال ایجاد نکند.

JAAB XT یک زیره انعطاف پذیر و نازک ارائه می دهد: IMEVA. این یک زیره میانی برای راحتی سبک وزن است.

آزادی حرکت را افزایش می دهد که امکان تغییر سریع جهت و ثبات خوب در طول تمرینات را بدون خطر لیز خوردن فراهم می کند. JAAB XT همچنین دارای یک زیره لاستیکی تقسیم‌بندی شده برای آزادی حرکت 360 درجه است.

کفش

در طول یک جلسه تناسب اندام، چندین حرکت مختلف را انجام می دهید که با سرعت های مختلف انجام می شود. این حرکات برای اینکه به خوبی توسط پاهای شما جذب شوند و آسیب به مفاصل و پاها را کاهش دهند نیاز به بالشتک مناسب دارند.

کوشنینگ به عنوان توانایی کفش در جذب ضربه به پا تعریف می شود. این برای اطمینان از فرود پس از پرش یا انجام تمریناتی که ضربه آنها روی جلوی پا قرار می گیرد (به عنوان مثال لانژ یا استپ) مهم است.

JAAB XT به لطف فناوری HYBRID خود را نشان می دهد. لباس نهایی PUMA دارای دو تا از بهترین فناوری های خود است: فوم IGNITE و دانه های NRGY.
IGNITE ترکیبی از کف میانی فوم IGNITE و قفس پاشنه برای حداکثر بالش و پایداری است. یک کفه میانی فومی دیگر، NRGY، بالشتک مداوم و بازگشت بهینه انرژی را فراهم می کند.

کفش تناسب اندام: راحتی
فراتر از ثبات، انعطاف پذیری، بالشتک، کفش شما نیز باید راحت باشد. کفش های چکش خوار را ترجیح دهید که با شکل، اندازه و عرض پاهای شما (به ویژه در نوک انگشتان) سازگاری داشته باشند.

مهم این است که در کفش های خود احساس خوبی داشته باشید تا بتوانید آنها را بدون مشکل بپوشید و تقریباً آنها را فراموش کنید!

برای مقاومت در برابر فشارهای مختلف در طول جلسات، بهترین پاکت ممکن را به پاهای خود بدهید. ایده آل این است که بین انگشت شست پا و انتهای کفش فاصله یک انگشت وجود داشته باشد.