گلاب کوه زرد در روده ها می چسبد و در آن باقی می ماند

گلاب ارگانیک داماسک که در لوازم آرایشی طبیعی ضروری است، با خواص فراوانی که برای انواع پوست مناسب است، شما را مجذوب خود می کند.

گلاب کوه زرد گرانبها با رایحه ای ملایم تسکین دهنده و گلی، رز دمشقی به آرامی از حساس ترین پوست ها مراقبت می کند، پیری پوست را به تاخیر می اندازد و پوست های مختلط و چرب را تمیز می کند.

گلاب ارگانیک داماسک که در لوازم آرایشی طبیعی ضروری است، با خواص فراوانی که برای انواع پوست مناسب است، شما را مجذوب خود می کند.

گل رز داماسک بسیار ملایم برای انواع پوست، حتی واکنش پذیرترین پوست، مناسب است. قرمزی را کاهش می دهد، راحتی را به پوست حساس باز می گرداند و خارش را تسکین می دهد.

رایحه شیرین و گلدار آن برای شما آرامش و آرامش را برای لحظه ای آرامش به ارمغان می آورد.

گلاب

آب گل رز دمشق که به عنوان تونیک یا پاک کننده صورت استفاده می شود، پوست را تمیز می کند و منافذ را سفت می کند. اثر درمانی و خواص ضد باکتریایی آن به آن اجازه می دهد تا التهاب پوست را کاهش دهد و با عیوب برای داشتن پوستی شاداب و بی عیب مبارزه کند.

پاکسازی شده، پوست صاف تر شده و تمام درخشندگی خود را به دست می آورد.

گلاب داماس رشد کراتینوسیت ها را تحریک می کند که به بازسازی پوست کمک می کنند. به لطف این سلول ها، آب گل رز ارگانیک داماسک پیری پوست را به تاخیر می اندازد، رطوبت و لطافت را به پوست باز می گرداند.

ترکیب آن سرشار از اسیدهای چرب ضروری و آنتی اکسیدان ویتامین E است که تمام مواد مغذی لازم برای حفظ جوانی و قابلیت ارتجاعی پوست را برای مدت طولانی تری فراهم می کند.

گلاب ارگانیک داماسک عنصر کلیدی در مجموعه Hydraflore “Rose Éclat” ما است که به صاف کردن اولین چین و چروک ها و روشن شدن پوست کمک می کند.

گلاب دمشق همچنین در ترکیب آب میسلار کلر لوتوس ما به دلیل خواص تصفیه کنندگی و تقویت کننده آن یافت می شود.